Dyrekcja hotelu wysoko będzie cenić Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości.
§1
1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
2. Jeżeli Gość nie określi czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na 1 dobę.
3. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.
§2
1. W związku z koniecznością potwierdzenia tożsamości Gościa oraz w celu zawarcia umowy, Gość zobowiązany jest przed otrzymaniem karty do pokoju okazać dokument ze zdjęciem potwierdzającym jego tożsamość.
2. Na podstawie okazanego dokumentu Gość wypełnia kartę rejestracyjną klienta. Prawidłowo wypełniona potwierdza fakt zawarcia z Gościem umowy.
3. W przypadku odmowy okazania przez Gościa dokumentu ze zdjęciem potwierdzającym jego tożsamość, hotel ma prawo odmówić wydania karty do pokoju.
4. Gość hotelowy winien uregulować należność za cały pobyt w dniu przyjazdu. Zapłata należności za pobyt Gościa hotelowego z dołu jest możliwa po uprzedniej, dokonanej w dniu przyjazdu preautoryzacji karty kredytowej.
§3
1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju.
2. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
§4
1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
2. Osoby, które nie zostały zgłoszone w karcie rejestracji klienta, mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 07:00 do godziny 22:00. Po godzinie 22:00 istnieje obowiązek zgłoszenia dodatkowych osób przebywających z Gośćmi w pokoju i uiszczenia za nich opłaty.
3. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu albo tez w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu.
§5
1. Hotel świadczy swoje usługi zgodnie ze swoja kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.
2. Hotel ma obowiązek zapewnić:
a). bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
b). profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich świadczonych usług w hotelu,
c). sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas jeżeli wyrazi takie życzenie,
d). sprawny pod względem technicznym pokój; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, Hotel dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój, lub w inny sposób załagodzić niedogodności.
§6
1. Na życzenie Gościa, hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
a). udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
b). budzenie o oznaczonej godzinie,
c). przechowanie bagażu ( hotel może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagaży osobistego ) chyba, że sprzeciwiają się temu bezwzględnie przepisy prawa.
§7
1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do godziny 07:00.
2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu, nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości,
3. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza te zasadę lub też zaprzestać świadczenia usług i zażądać opuszczenia hotelu.
§8
1. Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi,
2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób,
3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych oraz innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenie pokoju.
§9
1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z usług w zakresie określonym odpowiednimi przepisami Kodeksu Cywilnego. Hotel dysponuje skrytkami do przechowywania cennych przedmiotów gości. Skrytki zlokalizowane są przy recepcji.
2. Gość winien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa po jego wyjeździe za wyrządzone szkody lub w przypadku nieuregulowania przez Gościa płatności za nocleg lub inne usługi.
3.a Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa za zgubioną kartę do pokoju w wysokości 100 zł.
4. Z uwagi na bezpieczeństwo obsługi oraz Gości hotelu, Goście podróżujący wraz ze zwierzętami są zobowiązani do poinformowania o tym fakcie obsługę hotelu na etapie składania rezerwacji. Jeśli informacja taka nie została przedstawiona na etapie rezerwacji, należy poinformować recepcję hotelu podczas zameldowania.
5. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy zameldowania Gościa podróżującego ze zwierzęciem, jeżeli obecność zwierzęcia może naruszać bezpieczeństwo obsługi bądź Gości hotelu.
6. Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do hotelu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
7. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmuje recepcja hotelu.. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług. Hotel zobowiązuje się do stwierdzenia zasadności reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania
8. Do złożenia rezerwacji wymagana jest wpłata za cały pobyt z góry za pośrednictwem systemu płatności online. W przypadku anulowania rezerwacji lub niepojawienia się w obiekcie wpłacona przedpłata nie zostanie zwrócona.
9. W przypadku anulacji rezerwacji lub nie pojawienia się Gościa w hotelu, hotel nie zwraca kosztów pobytu.
§10
1. W wypadku zauważenia pożaru należy w miarę możliwości zawiadomić o zagrożeniu personel hotelu i skierować się do wyjścia zgodnie z kierunkiem ewakuacji. Odpowiedzialność za ewakuację budynku, do czasu przybycia straży pożarnej, ponosi personel hotelu.
2. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń, nie stanowiących wyposażenia hotelu.
§11
1. Gość hotelowy i osoby towarzyszące, za które odpowiada Gość hotelowy, zobowiązują się do niepalenia tytoniu w pokojach hotelowych (pokoje te są objęte automatycznym systemem przeciwpożarowym). W wypadku naruszenia zakazu palenia, Gość hotelowy może zostać obciążony karą umowną w wysokości 1000zł za każde stwierdzone naruszenie zakazu, a także zobowiązuje się pokryć koszty nieuzasadnionego wezwania służb powiadomionych automatycznie przez system przeciwpożarowy.
§12
1. Niniejszy regulamin jest obowiązujący dla wszystkich osób przebywających i korzystających z usług hotelu.
Administratorem danych jest I-bis Bolesławiec Sp. z o.o.
2. Dane zawarte w karcie meldunkowej przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji umów o świadczenie usług hotelowych i innych z nimi związanych, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody, w celach marketingowych oraz przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną. Mają Państwo prawo wglądu w swoje dane osobowe oraz możliwość ich poprawiania, a także prawo zgłoszenia sprzeciwu na dalsze przetwarzanie danych w celach marketingowych. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji ww. wymienionych celów.
Wpisz swój e-mail, wyślij, sprawdź następnie swoją skrzynkę (daj nam chwilę) i potwierdź chęć dołączenia do klubu. Następnie ciesz się korzyściami z tego wynikającymi.